Beléptető rendszer - Szoftver, munkaidő nyilvántartó kategóriában:

SOYAL AR-1001 szoftver

ID:  519
SOYAL AR-1001 szoftver

SOYAL AR-1001 szoftver

66 000 Ft + Áfa
Magyar nyelvű szoftver, SOYAL beléptető rendszerekhez
alkalmas a dolgozók munkaidejének kimutatására, nyilvántartások vezetésére, valamint a jogszabályoknak megfelelő jelenléti ívek készítésére
Képes a különböző olvasók és vezérlők adatainak fogadására akár több kommunikációs csatornán is

Kompatibilis eszközök:
- AR-321H, AR-327H, AR-331H, AR-721E, AR-721H, AR-723H, AR-725E, AR-725H, AR-727H, AR-757H, AR-821EF (V5 és V9 verziók), AR-829E, AR-837EFS, AR-837ES, AR-881E

Korlátlan számú felhasználó kezelése
260 terminál kezelése
Felhasználóbarát, magyar nyelvű, grafikus kezelőfelület
Főbb funkciók egyszerűen, ikonsorból elérhetőek
Részletes, magyar nyelvű súgó a szoftver használatának elsajátításához és kezeléséhez
Egyszerű, gyors telepítés
Felhasználói névvel és jelszóval védett programhozzáférés
Tetszőleges számú, programkezelő felhasználó felvitele, 6 különböző jogosultsági szinttel
Kezelői tevékenységek (programba való belépések, kilépések, kártya jogosultságok, lényeges beállítások megváltoztatása) naplózása
Egyidejű soros és Ethernet porton keresztüli kommunikáció
Terminálok automatikus keresése, felvétele és paramétereinek beolvasása a soros portokon
Ethernet porton kommunikáló terminálok kézi felvitele
Terminálok szoftveren keresztül történő konfigurálása
Egymástól földrajzilag eltérő helyen lévő telephelyek termináljainak kezelése
Külön kártyakiadó terminál kijelölése a felhasználói kártyák felviteléhez
Térképek kezelése, melynek segítségével a rendszer topológiája grafikusan is megjeleníthető
Terminálok zónákhoz rendelése a tűzlista (Ki, hol van lista) készítéséhez
Felhasználók szervezetekhez, osztályokhoz rendelhetőek
99 azonos jogosultságokkal rendelkező felhasználói csoport
Felhasználói csoportok jogosultságainak szerkesztése (terminál, kezelési mód, időkorlát, ismételt belépés, lift)
11 láncolható időzóna kezelése
Liftvezérlés, emeletenkénti jogosultság szabályozással
Egy vagy egyszerre több felhasználó hozzáadása
Felhasználók fő, személyes adatainak rögzítése (név, beosztás, azonosító, szervezet, osztály, gépjármű és rendszáma, telefonszámok, születési dátum)
Felhasználóhoz rendelt kártya érvényességének megadása
Felhasználói belépési PIN kód megadása, változtatása
Fénykép hozzárendelése a felhasználóhoz
Elveszett, bevont kártyák kezelése, kártyacsere
Különböző kártyaletöltési lehetőségek a terminálokra (egy kártya egy terminálra / egy kártya több terminálra / több kártya egy terminálra)
Kártyák listázása és nyomtatása különböző szempontok alapján
Ujjlenyomatok kezelése, letöltése, és azonos típusú olvasók közötti másolása
Kártyák státuszának lekérdezése
Események valós idejű monitorozása
Érvényes mozgások és egyéb események (pl. kézi nyitás, érvénytelen kártya, ajtó nyitva maradt, stb.) elkülönített megjelenítése. Az összes terminál vagy kiválasztott terminál eseményeinek megfigyelése. Terminálok aktuális állapotának megjelenítése. Riasztás érvénytelen kártya felmutatásakor, nem azonosítható ujjlenyomat és érvénytelen kód használatakor, időzónán kívüli és terminálhoz nem engedélyezett kártyahasználatkor, továbbá kézi ajtónyitás és ajtó nyitva maradt események esetén
Riasztások kiemelt megjelenítése, nyugtázási lehetőséggel
Nem ellenőrzött és nyugtázott riasztási események megkülönböztetése
Beléptetési események listázása, nyomtatása
Szűrési lehetőség dátumra, felhasználóra, terminálra, szervezetre, osztályra
Események sorrendisége idő, terminál vagy felhasználók szerinti sorrendben
Adatok archiválása megőrzés vagy későbbi feldolgozás céljából
Már archivált adatokból lista készítése, nyomtatása
Fejlett munkaidő nyilvántartás funkció
Komplex munkaidő analízis és kimutatás készítése
Beállítható munkaidő, peremidő, törzsidő és levonható ebédidő
Ünnepnapok kezelése és munkanap áthelyezési lehetőség
Automatikus hibajavítási és manuális korrekciós lehetőség
Jogszabályoknak megfelelő jelenléti ív készítése és nyomtatása
Normál, rugalmas, kötetlen, időbéres, műszakos és egyedi munkarendek kezelése
Éves összesítés készítése
Kimutatások mentése és visszatöltése
Lehetőség egyedi igények alapján további funkciókkal történő bővítésre

Ajánlott hardverkonfiguráció:
1.3 GHz processzor, 2 GB RAM, 100 GB HDD, VGA (1280x1024), USB port, nyomtató, szünetmentes tápegység
Támogatott operációs rendszerek: Microsoft Windows 2000, XP, Vista, Windows7, Windows8