Szoftver, munkaidő nyilvántartó

SOYAL AR-1001 szoftver
SOYAL AR-1001 szoftver
66 000 Ft + Áfa
azon : 519
  • Magyar nyelvű szoftver, SOYAL beléptető rendszerekhez
    alkalmas a dolgozók munkaidejének kimutatására, nyilvántartások vezetésére, valamint a jogszabályoknak megfelelő jelenléti ívek készítésére
    Képes a különböző olvasók és vezérlők adatainak fogadására akár több kommunikációs csatornán is

    Kompatibilis eszközök:
    - AR-321H, AR-327H, AR-331H, AR-721E, AR-721H, AR-723H, AR-725E, AR-725H, AR-727H, AR-757H, AR-821EF (V5 és V9 verziók), AR-829E, AR-837EFS, AR-837ES, AR-881E

    Korlátlan számú felhasználó kezelése
    260 terminál kezelése
    Felhasználóbarát, magyar nyelvű, grafikus kezelőfelület
    Főbb funkciók egyszerűen, ikonsorból elérhetőek
    Részletes, magyar nyelvű súgó a szoftver használatának elsajátításához és kezeléséhez
    Egyszerű, gyors telepítés
    Felhasználói névvel és jelszóval védett programhozzáférés
    Tetszőleges számú, programkezelő felhasználó felvitele, 6 különböző jogosultsági szinttel
    Kezelői tevékenységek (programba való belépések, kilépések, kártya jogosultságok, lényeges beállítások megváltoztatása) naplózása
    Egyidejű soros és Ethernet porton keresztüli kommunikáció
    Terminálok automatikus keresése, felvétele és paramétereinek beolvasása a soros portokon
    Ethernet porton kommunikáló terminálok kézi felvitele
    Terminálok szoftveren keresztül történő konfigurálása
    Egymástól földrajzilag eltérő helyen lévő telephelyek termináljainak kezelése
    Külön kártyakiadó terminál kijelölése a felhasználói kártyák felviteléhez
    Térképek kezelése, melynek segítségével a rendszer topológiája grafikusan is megjeleníthető
    Terminálok zónákhoz rendelése a tűzlista (Ki, hol van lista) készítéséhez
    Felhasználók szervezetekhez, osztályokhoz rendelhetőek
    99 azonos jogosultságokkal rendelkező felhasználói csoport
    Felhasználói csoportok jogosultságainak szerkesztése (terminál, kezelési mód, időkorlát, ismételt belépés, lift)
    11 láncolható időzóna kezelése
    Liftvezérlés, emeletenkénti jogosultság szabályozással
    Egy vagy egyszerre több felhasználó hozzáadása
    Felhasználók fő, személyes adatainak rögzítése (név, beosztás, azonosító, szervezet, osztály, gépjármű és rendszáma, telefonszámok, születési dátum)
    Felhasználóhoz rendelt kártya érvényességének megadása
    Felhasználói belépési PIN kód megadása, változtatása
    Fénykép hozzárendelése a felhasználóhoz
    Elveszett, bevont kártyák kezelése, kártyacsere
    Különböző kártyaletöltési lehetőségek a terminálokra (egy kártya egy terminálra / egy kártya több terminálra / több kártya egy terminálra)
    Kártyák listázása és nyomtatása különböző szempontok alapján
    Ujjlenyomatok kezelése, letöltése, és azonos típusú olvasók közötti másolása
    Kártyák státuszának lekérdezése
    Események valós idejű monitorozása
    Érvényes mozgások és egyéb események (pl. kézi nyitás, érvénytelen kártya, ajtó nyitva maradt, stb.) elkülönített megjelenítése. Az összes terminál vagy kiválasztott terminál eseményeinek megfigyelése. Terminálok aktuális állapotának megjelenítése. Riasztás érvénytelen kártya felmutatásakor, nem azonosítható ujjlenyomat és érvénytelen kód használatakor, időzónán kívüli és terminálhoz nem engedélyezett kártyahasználatkor, továbbá kézi ajtónyitás és ajtó nyitva maradt események esetén
    Riasztások kiemelt megjelenítése, nyugtázási lehetőséggel
    Nem ellenőrzött és nyugtázott riasztási események megkülönböztetése
    Beléptetési események listázása, nyomtatása
    Szűrési lehetőség dátumra, felhasználóra, terminálra, szervezetre, osztályra
    Események sorrendisége idő, terminál vagy felhasználók szerinti sorrendben
    Adatok archiválása megőrzés vagy későbbi feldolgozás céljából
    Már archivált adatokból lista készítése, nyomtatása
    Fejlett munkaidő nyilvántartás funkció
    Komplex munkaidő analízis és kimutatás készítése
    Beállítható munkaidő, peremidő, törzsidő és levonható ebédidő
    Ünnepnapok kezelése és munkanap áthelyezési lehetőség
    Automatikus hibajavítási és manuális korrekciós lehetőség
    Jogszabályoknak megfelelő jelenléti ív készítése és nyomtatása
    Normál, rugalmas, kötetlen, időbéres, műszakos és egyedi munkarendek kezelése
    Éves összesítés készítése
    Kimutatások mentése és visszatöltése
    Lehetőség egyedi igények alapján további funkciókkal történő bővítésre

    Ajánlott hardverkonfiguráció:
    1.3 GHz processzor, 2 GB RAM, 100 GB HDD, VGA (1280x1024), USB port, nyomtató, szünetmentes tápegység
    Támogatott operációs rendszerek: Microsoft Windows 2000, XP, Vista, Windows7, Windows8
SOYAL AR-1001 szoftver Update AR-701-ről
SOYAL AR-1001 szoftver Update AR-701-ről
39 000 Ft + Áfa
azon : 520
  • Ezzel a frissítéssel a már megvásárolt SOYAL AR-701 szoftverekről át lehet térni a SOYAL AR-1001 szoftverre
    Lehetőség van az AR-701 szoftverből a felhasználónevek, kártyaszámok, kártyakódok átolvasására
SOYAL AR-1011 Kliens szoftver
SOYAL AR-1011 Kliens szoftver
39 000 Ft + Áfa
azon : 521
  • A SOYAL AR-1001 szoftver által tárolt adatokból számos különböző lekérdezés és naplók készíthetők

    Felhasználóbarát, magyar nyelvű, grafikus kezelőfelület
    Főbb funkciók egyszerűen, ikonsorból elérhetőek
    Részletes, magyar nyelvű súgó a szoftver használatának elsajátításához és kezeléséhez
    Egyszerű, gyors telepítés
    Felhasználói névvel és jelszóval védett programhozzáférés
    Tetszőleges számú, programkezelő felhasználó felvitele, 6 különböző jogosultsági szinttel
    Kezelői tevékenységek (programba való belépések, kilépések) naplózása
    Kártyák listázása és nyomtatása különböző szempontok alapján
    Események valós idejű monitorozása
    Érvényes mozgások és egyéb események (pl. kézi nyitás, érvénytelen kártya, ajtó nyitva maradt, stb.) elkülönített megjelenítése
    Az összes terminál vagy kiválasztott terminál eseményeinek megfigyelése
    Terminálok aktuális állapotának megjelenítése
    Riasztás érvénytelen kártya felmutatásakor, nem azonosítható ujjlenyomat és érvénytelen kód használatakor, időzónán kívüli és terminálhoz nem engedélyezett kártyahasználatkor, továbbá kézi ajtónyitás és ajtó nyitva maradt események esetén
    Riasztások kiemelt megjelenítése, nyugtázási lehetőséggel
    Nem ellenőrzött és nyugtázott riasztási események megkülönböztetése
    Beléptetési események listázása, nyomtatása
    Szűrési lehetőség dátumra, felhasználóra, terminálra, szervezetre, osztályra
    Események sorrendisége idő, terminál vagy felhasználók szerinti sorrendben
    Adatok archiválása megőrzés vagy későbbi feldolgozás céljából
    Már archivált adatokból lista készítése, nyomtatása
    Fejlett munkaidő nyilvántartás funkció
    Komplex munkaidő analízis és kimutatás készítése
    Beállítható munkaidő, peremidő, törzsidő és levonható ebédidő
    Ünnepnapok kezelése és munkanap áthelyezési lehetőség
    Automatikus hibajavítási és manuális korrekciós lehetőség
    Jogszabályoknak megfelelő jelenléti ív készítése és nyomtatása
    Normál, rugalmas, kötetlen, időbéres, műszakos és egyedi munkarendek kezelése
    Éves összesítés készítése
    Kimutatások mentése és visszatöltése
    Lehetőség egyedi igények alapján további funkciókkal történő bővítésre

    Ajánlott hardverkonfiguráció: - 1.3 GHz processzor, 2 GB RAM, 100 GB HDD, VGA (1280x1024), USB port, nyomtató, szünetmentes tápegység

    Támogatott operációs rendszerek: Microsoft Windows 2000, XP, Vista, Windows7, Windows8
SOYAL AR-701 szoftvercsomag
SOYAL AR-701 szoftvercsomag
35 000 Ft + Áfa
azon : 293
  • SOYAL szerver és kliens program Soyal típusú vezérlők, eszközök üzemeltetéséhez.
    A Szerver szoftver a rendszerek működéséhez szükséges beállításokra szolgál:
    Magyarnyelvű, grafikus kezelőfelület. Részletes magyarnyelvű telepítési és kezelési leírás.
    Kommunikáció soros porton, TCP/IP hálózaton, modemen vagy szerveren keresztül.
    Számítógéphálózaton keresztüli felügyelet és adatfeldolgozás beállítása.
    Egyszerre max. 255 db hálózati vezérlő kezelése
    Többajtós hálózati vezérlők, ujjlenyomatolvasók és liftvezérlők kezelése, konfigurálása.
    Jelszavas szoftvervédelem 120 regisztrálható felhasználóval és 64 hozzáférési szinttel
    Jelszavak, hozzáférési szintek és hozzáférési opciók beállítása az egyes funkciókhoz
    Eseménynaplózás
    Adattovábbítás a Kliens szoftver felé
    Ütemezett élesítési időzóna és ajtónyitási időzóna funkciók engedélyezése
    Ajtónyitó relé nyitási idők és riasztó relé nyitási idők, késleltetési idők beállítása....

    A Kliens szoftver adatfeldolgozásra és felhasználói konfigurálásra szolgál:
    Magyarnyelvű, grafikus kezelőfelület. Részletes magyarnyelvű telepítési és kezelési leírás.
    Felhasználók felvitele a rendszerbe jogosultságok, valamint adminisztratív adatok megadásával.
    Arcképek hozzárendelése a felhasználókhoz.
    A Szerver program által letöltött eseménynaplók és rendszerüzenetek valós idejű (online) megjelenítése
    ajtócsoport , időzóna létrehozása. Egyedi név hozzárendelése minden ajtóhoz, hálózati vezérlőhöz, kimenethez, bemenethez.
    Liftvezérlési jogosultságok szerkesztése (emeletek engedélyezése a felhasználók számára.Munkaidőnyilvántartás
    50 különböző munkaidő, esemény meghatározása (munkaidő, ebédszünet, engedélyezett túlóra...).
    Vendégfelhasználók kezelése (távozás után a hozzáférési jogosultság törlődik).
    Napi jelenléti listák létrehozása késés, korai távozás, munkaidő, túlóra, illetve hiányzás esetén
    Távollét okának megjelenítése a napi jelenléti listákban
    Többnapos jelenléti riportok készítése felhasználónként
    Többnapos összesítő riport az összes felhasználó kiértékelésével
    Lista készítése a felhasználók összes hozzáférésének időpontjával
    Naplók és riportok nyomtatása
    Biztonsági mentés készítése az összes adatbázisról, valamint helyreállításuk a biztonsági mentés alapján.
    Adatbázisok, riportok exportálása szöveges fájlba, külső programokkal történő további feldolgozásokhoz
    Hozzáférések valós idejű (online) exportálása szöveges fájlba a hozzáférésekhez tartozó minden adattal
    Ajtók, ajtórelék, elektromos zárak közvetlen vezérlése a szoftverből.
    Jelszavas védelem 100 felhasználónak, 64 hozzáférési szinttel a funkciók elérésének korlátozásához.
Predor Lite alapszoftver, 20 főig, beléptető alap modul
Predor Lite alapszoftver, 20 főig, beléptető alap modul
0 Ft + Áfa
azon : 1342
  • egy vagy több Predor Sentinel D4 - Négyajtós vezérlőegységgel működik
    LITE verzió esetén az adatbázis típusa: SQLite
    Egy kliens,
    max. 20 fős alap beléptető funkciók,
    Modulos bővíthetőség és licenszek : további létszám 10-es vagy 100-as lépcsőben , kamerás modullal(kamera szám függő), munkaidő modullal , vendég kezelési modullal , APB modullal, Táskaellenőrzés modullal, Mesterzár és többkártyás nyitás modullal

    MONITOROZÁS :
    A Monitorozás ablak a rendszer valós idejű megfigyelésére szolgál, az események időrendi sorrendben frissülve kerülnek a listába.
    Ez egy univerzális ablak, melyben meg tekinthetők az események mellett a felhasználók fényképei, az átjárók aktuális állapota.
    Megfelelő licensz birtokában a riasztások hatására az érintett kamerák élő képei automatikusan megjelennek , őrjárat információk stb.
    Új monitor profilok létrehozásával saját igényeinkre szabhatjuk valós idejű eseménylistát. Megválaszthatjuk számunkra érdekes esemény típusokat, megfigyelni kívánt területeket és riasztások megjelenítési módját is.
    Ajtók :
    Az ajtók aktuális állapotáról grafikus visszajelzést is kapunk. Jobb egérgomb megnyomásával gyorsműveleteket hajthat végre az egyes ajtókon.
    Kezdeményezhet távoli nyitást, megtekintheti az ajtó adatlapját ajtót figyelő kamera élőképét.
    Riasztások megjelenítése és kezelése : A riasztások az eseménylistában piros színnel kiemelve jelennek meg, valamint a fejléc jobb oldalán legördülő menüben is megtekinthetők az aktuális riasztások .
    Ajtók és térképek menüpontban térképek és alaprajzok tölthetők fel a megfigyelt területről.
    Ajtólista :
    Az első fülön a rendszer átjárói láthatók valós idejű állapot visszajelzéssel. Az egyes átjárók ikonjaira kattintva a képernyő jobb oldalán megjelennek az átjáró legfontosabb paraméterei és az ajtó időprofiljának előnézete.
    Térképek :
    Tetszőleges számú térkép fül hozható létre, melyekre a rendszer alaprajzai tölthetők fel.
    ESEMÉNYLISTA :
    Az eseménylista ablakban tetszés szerint rendezhetők, szűrhetők az események. A beállított szűrési feltételek et menthetjük.
    Gyorsszűrők alkalmazásával egy kattintással áttekinthetők a fontos történések.
    TARTÓZKODÁSI HELY :
    A Tartózkodási hely menüben információt kaphatunk az egyes személyek vagy csoportok tartózkodási helyéről, illetve figyelemmel kísérhetjük az egyes zónákban tartózkodók listáját.
    KÁRTYÁK KIADÁSA :
    Csak állandó azonosítóval rendelkező személyeknek adhatunk ideiglenes kártyát. (otthon felejtett kártya esetén)
    Vendégek :
    A vendégek egyéni jogosultsággal nem rendelkeznek. A vendég beállítások menüben először létre kell hozni vendég típust, és meg kell határozni, hogy a kártya kiadásának pillanatától meddig aktív, valamint, hogy milyen jogosultság szerint közlekedhet.
    Kiadhatunk vendégkártyákat névtelenül is.

    A következő platformokat támogatja:
    Microsoft Windows 7, 8.1, 10 (32 vagy 64 bit)
    Ubuntu 1 6.04 LTS 64 bit
Predor Lite alaplicensz-bővítés +10 fő
Predor Lite alaplicensz-bővítés +10 fő
40 450 Ft + Áfa
azon : 1343
  • Predor Lite alaplicensz-bővítés +10 fő
Predor Lite alaplicensz-bővítés +100 fő
Predor Lite alaplicensz-bővítés +100 fő
279 500 Ft + Áfa
azon : 1344
  • Predor Lite alaplicensz-bővítés +100 fő
Predor Lite alaplicensz-bővítés +500 fő
Predor Lite alaplicensz-bővítés +500 fő
1 147 000 Ft + Áfa
azon : 1345
  • Predor Lite alaplicensz-bővítés +500 fő
Predor munkaidő-nyilvántartó licensz 20 felhasználóig
Predor munkaidő-nyilvántartó licensz 20 felhasználóig
212 700 Ft + Áfa
azon : 1346
  • Predor munkaidő-nyilvántartó licensz (20 felhasználóig) - Lite és Enterprise alapszoftverrel egyaránt használható.

    Vállalati naptár
    A vállalati naptár felületen megadhatjuk, hogy mely napok számítanak munkanapnak illetve pihenőnapnak. Beállíthatjuk a nemzeti ünnepeket, és egyéb munkaszüneti napokat hozhatunk létre.
    A hét első napja: a naptár nézet megjelenítését változtathatjuk. A beállított nap lesz a naptár első oszlopa.
    A munkanapokat jelölőnégyzetekkel állíthatjuk. A munkaszüneti napok szürke háttérrel, a munkanapok fehér háttérrel jelennek meg a naptárban.
    Az egyes cellákat kijelölve, majd jobb egérgombbal kattintva napcserét is kezdeményezhetünk, azaz például egy szombati napot hétfővé nyilváníthatunk, így hétfői munkarendet fog elvárni a rendszer. Ugyanezzel a módszerrel ünnepnappá is változtathatjuk a kijelölt napot.
    Ezek a speciális napok a naptár melletti táblázatban jelennek meg.
    Naptípusok kezelése gomb: speciális napokat hozhatunk létre, melyekre eltérő munkaidő szabályokat definiálhatunk és eltérő ikonnal jelölhetjük ezeket a naptárban.
    Például munkaszüneti nap, rövidített nap (péntek), stb
    Ismétlődő ünnepnapok kezelése gomb: van lehetőség ismétlődő speciális napok megadására is. Például évente ismétlődő nemzeti ünnepet. Létrehozáskor meg kell adni a naptípust, melyek megfelelően fognak kiértékelődni a beléptetési szabályok.

    Dolgozói naptár
    Követi a vállalati naptárt, de szabadság és pihenő nap vehető fel. Egy dolgozónál felvett szabadság átmásolható más dolgozókhoz is.
    több féle munkaidő profil (rugalmas, több műszakos, periodikus ...) , dolgozónál ez váltható
    rugalmas munkaidőnél beállítható meghatározott időnkénti zárás, ilyenkor az egyenleg nullázódik
    99 féle munka kód, egy ajtóhoz egy munka kód típus vehető fel (pl. ebéd szünet, cigi szünet)
    munkaidő sértéshez (pl. késés) tolerancia idő állítható be
    munkaidő kerekítés ( 1, 5, 10,... perc) állítható be a munkaidő kezdésre és a befejezésre is
    szünetekre beállítható , hogy levonja-e a munkaidőből, fix időt vonjon naponta, vagy adott időkeret túllépése esetén munkaidő sértésnek vegye-e
    túlmunkára plusz % érték állítható be,
    kijelölhető, hogy a hétvégét automatikusan túlmunkának vegye-e
    Riportok
    Előre meghatározott munkaidő szabályok szerint elemzi a program a dolgozói munkaidőket, kívánt dolgozókról áttekintő listát készít, amibe bele kattintva megjeleníti egy adott dolgozó ledolgozott munkaidejét
    munkaidő sávon különböző színekkel látszik a normál munka, a túlmunka, az esetleges munkaidő sértés
    személyekre külön havi riport készíthető

    Az alapszoftver és a munkaidő-nyilvántartó felhasználói számának egyezni kell
    A felhasználószám utólag is bővíthető.
    A kiadott licensz egy telepítési helyre érvényes
Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +10 fő
Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +10 fő
52 300 Ft + Áfa
azon : 1347
  • Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +10 fő
    Az alapszoftver és a munkaidő-nyilvántartó felhasználói számának egyezni kell
Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +100 fő
Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +100 fő
379 000 Ft + Áfa
azon : 1348
  • Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +100 fő
    Az alapszoftver és a munkaidő-nyilvántartó felhasználói számának egyezni kell
Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +500 fő
Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +500 fő
1 527 500 Ft + Áfa
azon : 1349
  • Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +500 fő
    Az alapszoftver és a munkaidő-nyilvántartó felhasználói számának egyezni kell
Predor Bérszámfejtő integráció
Predor Bérszámfejtő integráció
487 400 Ft + Áfa
azon : 2136
  • Egyedi integrációhoz szükséges modul

    Az egyedi integráció megvalósulásához nem elegendő csupán a licensz megvásárlása, a végleges beállításhoz a Predor fejlesztői közreműködése szükséges!
    A fejlesztői beállítást a licensz ára tartalmazza.



Predor Enterprise rendezvény beléptetés modul, 20fő, bérlet kezelés
Predor Enterprise rendezvény beléptetés modul, 20fő, bérlet kezelés
176 500 Ft + Áfa
azon : 2266
  • Predor Enterprise rendezvény beléptetés modul megvásárlásával lehetőség nyílik a vendégek beléptetésének automatizálására és különböző jegytípusok felvételére.

    A licenc birtokában a Predor rendszer testre szabható vonalkódot (QR kódot) generál, amelyet elküldhet E-mailben vagy automatikusan ki is nyomtatja az előre bekonfigurált nyomtatóval.
    A kód azonnal használható belépésre az előre definiált jogok szerint, azaz egyszeri és időszakos belépésre vagy akár bérletként is.
    Ezen felül kezelhetjük a vendégeket a jól ismert módon, azaz egyidejűleg akár 5000 vendég tartózkodhat a területen.
    Előre meghatározhatja a vendégtípusokat, melyekhez különböző jogosultsági szinteket és érvényességi időket állíthat be.

    Bérlet esetén, az egyes pontokon a belépési alkalmak száma is korlátozható.
    A kártyák kiadása egyszerű, néhány másodpercet vesz igénybe.
    A különböző jegytípusokhoz tartozó vonalkódokat a kliens szoftveren belül, valamit a webes felületről is ki lehet nyomtatni egyszerűen.
    A nyomtatott jegy nyelve lehet magyar, illetve angol. Lehetőség van további adatok megjelenítésére a jegyen, mint például egyedi szöveg, belépésszám, érvényességi idő, sorozatszám és a vendégtípus neve. Ezeknek a sorrendje is tetszőlegesen változtatható.
    A licenc ára a regisztrált vendégek számával arányos. +10, +100, +500 fős létszámbővítő licencek vásárlására van lehetőség.
    Előszeretettel használják fitnesz termek, szállásadók, irodaházak, strandok, rendezvény helyszínek is.

Predor QR kód visitor management bővítő, +10 fő
Predor QR kód visitor management bővítő, +10 fő
40 200 Ft + Áfa
azon : 2267
  • 10 fős bővítő licenc Predor Enterprise rendezvény beléptetés modulhoz ,

    megvásárlásával lehetőség nyílik a vendégek beléptetésének automatizálására és különböző jegytípusok felvételére.

    A Predor QR kód visitor management licenc birtokában a Predor rendszer testre szabható vonalkódot (QR kódot) generál, amelyet elküldhet E-mailben vagy automatikusan ki is nyomtatja az előre bekonfigurált nyomtatóval.
    A kód azonnal használható belépésre az előre definiált jogok szerint, azaz egyszeri és időszakos belépésre vagy akár bérletként is.
    Ezen felül kezelhetjük a vendégeket a jól ismert módon, azaz egyidejűleg akár 5000 vendég tartózkodhat a területen.
    Előre meghatározhatja a vendégtípusokat, melyekhez különböző jogosultsági szinteket és érvényességi időket állíthat be.

    Bérlet esetén, az egyes pontokon a belépési alkalmak száma is korlátozható.
    A kártyák kiadása egyszerű, néhány másodpercet vesz igénybe.
    A különböző jegytípusokhoz tartozó vonalkódokat a kliens szoftveren belül, valamit a webes felületről is ki lehet nyomtatni egyszerűen.
    A nyomtatott jegy nyelve lehet magyar, illetve angol. Lehetőség van további adatok megjelenítésére a jegyen, mint például egyedi szöveg, belépésszám, érvényességi idő, sorozatszám és a vendégtípus neve. Ezeknek a sorrendje is tetszőlegesen változtatható.
    A licenc ára a regisztrált vendégek számával arányos. +10, +100, +500 fős létszámbővítő licencek vásárlására van lehetőség.
Predor QR kód visitor management bővítő licenc +100 fő
Predor QR kód visitor management bővítő licenc +100 fő
297 000 Ft + Áfa
azon : 2384
  • Predor QR kód visitor management bővítő licenc +100 fő

    Minden funkciót tartalmaz, amit a Predor vendég licenc, de ezen felül a rendszer testre szabható vonalkódot (QR kódot) generál, amelyet elküldhet Emailben vagy automatikusan ki is nyomtatja az előre bekonfigurált nyomtatóval.
    Ezáltal automatizáltan, személyzet nélkül is fogadhatja vendégeit, kezelheti jogosultságaikat.
    Előszeretettel használják fitness termek, szállásadók, irodaházak, strandok, rendezvény helyszínek is.

    A kód azonnal használható belépésre az előre definiált jogok szerint, azaz egyszeri és időszakos belépésre vagy akár bérletként is.
    Ezen felül kezelhetjük a vendégeket a jól ismert módon, azaz egyidejűleg akár 5000 vendég tartózkodhat a területen.

    Előre meghatározhatja a vendégtípusokat, melyekhez különböző jogosultsági szinteket és érvényességi időket állíthat be.
    Bérlet esetén, az egyes pontokon a belépési alkalmak száma is korlátozható.
    A kártyák kiadása egyszerű, néhány másodpercet vesz igénybe.
    A különböző jegytípusokhoz tartozó vonalkódokat a kliens szoftveren belül, valamit a webes felületről is ki lehet nyomtatni egyszerűen.

    A nyomtatott jegy nyelve lehet magyar, illetve angol.
    Lehetőség van további adatok megjelenítésére a jegyen, mint például egyedi szöveg, belépésszám, érvényességi idő, sorozatszám és a vendégtípus neve.
    Ezeknek a sorrendje is tetszőlegesen változtatható.
Predor Vendégkezelés és Bérlet modul 20 főig
Predor Vendégkezelés és Bérlet modul 20 főig
139 150 Ft + Áfa
azon : 2268
  • Predor Vendégkezelés és Bérlet modul 20 főig

    Egyidejűleg akár 4000 vendég tartózkodhat a területen. Előre meghatározhatja a vendégtípusokat, melyekhez különböző jogosultsági szinteket és érvényességi időket állíthat be.
    A kártyák kiadása egyszerű, néhány másodpercet vesz igénybe.

    Bérlet esetén az egyes pontokon a belépési alkalmak száma is korlátozható.

Predor Vendégkezelés és Bérlet modul +10 fő
Predor Vendégkezelés és Bérlet modul +10 fő
26 890 Ft + Áfa
azon : 2269
  • Predor Vendégkezelés és Bérlet modul licencbővítő +10 vendég


    Egyidejűleg akár 4000 vendég tartózkodhat a területen. Előre meghatározhatja a vendégtípusokat, melyekhez különböző jogosultsági szinteket és érvényességi időket állíthat be.
    A kártyák kiadása egyszerű, néhány másodpercet vesz igénybe.

    Bérlet esetén az egyes pontokon a belépési alkalmak száma is korlátozható.

Predor Vendégkezelés és Bérlet modul +100 fő
Predor Vendégkezelés és Bérlet modul +100 fő
187 660 Ft + Áfa
azon : 2270
  • Predor Vendégkezelés és Bérlet modul licencbővítő +100 vendég


    Egyidejűleg akár 4000 vendég tartózkodhat a területen. Előre meghatározhatja a vendégtípusokat, melyekhez különböző jogosultsági szinteket és érvényességi időket állíthat be.
    A kártyák kiadása egyszerű, néhány másodpercet vesz igénybe.

    Bérlet esetén az egyes pontokon a belépési alkalmak száma is korlátozható.

Predor véletlenszerű ellenőrzés modul 20 főig
Predor véletlenszerű ellenőrzés modul 20 főig
175 850 Ft + Áfa
azon : 2377
  • Véletlenszerű ellenőrzés rendelhető el a rendszer tetszőleges olvasóin vagy zónáin.
    Lehet kötelező fertőtlenítés egy üzemi területre belépéskor; alkoholszonda építési területre érkezéskor;
    gépjármű mérlegelés vagy csomagtartó ellenőrzés;
    lázmérés vagy bármilyen egyéb plusz ellenőrzési folyamat, mely szükséges a területre belépéshez.

Predor véletlenszerű ellenőrzés modul +10 fő
Predor véletlenszerű ellenőrzés modul +10 fő
353 000 Ft + Áfa
azon : 2378
  • Predor táskaellenőrzés modul licencbővítés +10 fő
    Véletlenszerű ellenőrzés rendelhető el a rendszer tetszőleges olvasóin vagy zónáin.
    Lehet kötelező fertőtlenítés egy üzemi területre belépéskor; alkoholszonda építési területre érkezéskor;
    gépjármű mérlegelés vagy csomagtartó ellenőrzés;
    lázmérés vagy bármilyen egyéb plusz ellenőrzési folyamat, mely szükséges a területre belépéshez.

Predor véletlenszerű ellenőrzés modul +100 fő
Predor véletlenszerű ellenőrzés modul +100 fő
245 700 Ft + Áfa
azon : 2379
  • Predor táskaellenőrzés modul licencbővítés +100 fő
    Véletlenszerű ellenőrzés rendelhető el a rendszer tetszőleges olvasóin vagy zónáin.
    Lehet kötelező fertőtlenítés egy üzemi területre belépéskor; alkoholszonda építési területre érkezéskor;
    gépjármű mérlegelés vagy csomagtartó ellenőrzés;
    lázmérés vagy bármilyen egyéb plusz ellenőrzési folyamat, mely szükséges a területre belépéshez.

Predor Kamera modul +5db IP kamerához,-videó vagy pillanatkép eseményre
Predor Kamera modul +5db IP kamerához,-videó vagy pillanatkép eseményre
158 690 Ft + Áfa
azon : 2372
  • Egyaránt használható Predor Enterprise, vagy Predor Lite licensszel, azonban a rögzítés csak Enterprise-zal érhető el !

    minden átjáró mindkét oldalához hozzárendelhetünk egy-egy kamerát, illetve a terminálokhoz is rendelhetünk egyet,
    riasztás esetén a helyszínhez rendelt kamerák élőképét automatikusan megjelenítjük egy felugró ablakban

    Rögzítési szabályokat hozhatunk létre, amelyekben megadhatjuk, hogy milyen események hatására melyik helyek kameráiról készítsünk pillanatképet és/vagy videófelvételt.
    Minden szabályhoz megadhatók egyéb paraméterek is; hogy a hét melyik napján, milyen időintervallumban és mely felhasználók eseményeiről készítsünk felvételt

    A kártyaolvastatásokról automatizáltan fénykép vagy videófelvétel rögzíthető, riasztáskor az érintett átjárót figyelő kamerák képe automatikusan megjelenik a monitoring felületen.
    Könnyedén visszakereshető bármely eseményről készült felvétel, így megelőzheti a kártyákkal történő visszaéléseket.

    Techson és Hikvision eszközökkel kompatibilis a rendszer, Dahua kamerák beillesztése folyamatban van (2024márc.)
Predor Enterprise alaplicensz (20 felhasználóig)
Predor Enterprise alaplicensz (20 felhasználóig)
215 600 Ft + Áfa
azon : 1560
  • Enterprise alapszoftver, 20 fő létszámkorláttal. A létszám növelhető 10, 100, 500, 2000, 5000-es létszám licensz megvásárlásával. Különböző modulokkal (Munkaidő, Vendégkezelés...) bővíthetjük a programot.
Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +10 fő
Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +10 fő
52 300 Ft + Áfa
azon : 1561
  • Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +10 fő


Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +100 fő
Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +100 fő
381 900 Ft + Áfa
azon : 1562
  • Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +100 fő


Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +500 fő
Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +500 fő
1 608 840 Ft + Áfa
azon : 1563
  • Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +500 fő


Predor Enterprise ALRENDSZER - alap licenc 20 főig
Predor Enterprise ALRENDSZER - alap licenc 20 főig
215 600 Ft + Áfa
azon : 2373
  • A Predor Alrendszer tulajdonképen egy Enterprise modul, ezért nem kell hozzá Enterprise modult vásárolni

    Predor Enterprise alrendszerek jelentik az ideális megoldást, ha egy telephelyen, irodaházban több különböző cég üzemel. (pl: egy telephelyen van 3 cég, akkor 3db almodul vásárolható)
    Ilyenkor rendszereiket egy közös adatbázisban szükséges kezelni, de elvárás, hogy az egyes rendszerek kezelői ne lássanak rá a többi cég adataira.
    Az alrendszerek igény szerint, külön-külön bővíthetőek a kívánt licencekkel .
    Egy alrendszeren belül az általános szabályok szerint lehet a bővítéseket elvégezni.

Predor Enterprise ALRENDSZER bővítő licenc +10 fő
Predor Enterprise ALRENDSZER bővítő licenc +10 fő
56 570 Ft + Áfa
azon : 2375
  • Enterprise ALRENDSZER bővítő licenc +10 fő
    A Predor Alrendszer tulajdonképen egy Enterprise modul, ezért nem kell hozzá Enterprise modult vásárolni

    Predor Enterprise alrendszerek jelentik az ideális megoldást, ha egy telephelyen, irodaházban több különböző cég üzemel. (pl: egy telephelyen van 3 cég, akkor 3db almodul vásárolható)
    Ilyenkor rendszereiket egy közös adatbázisban szükséges kezelni, de elvárás, hogy az egyes rendszerek kezelői ne lássanak rá a többi cég adataira.
    Az alrendszerek igény szerint, külön-külön bővíthetőek a kívánt licencekkel .
    Egy alrendszeren belül az általános szabályok szerint lehet a bővítéseket elvégezni.

Predor Enterprise ALRENDSZER bővítő licenc +100 fő
Predor Enterprise ALRENDSZER bővítő licenc +100 fő
375 200 Ft + Áfa
azon : 2376
  • Enterprise ALRENDSZER bővítő licenc +100 fő
    A Predor Alrendszer tulajdonképen egy Enterprise modul, ezért nem kell hozzá Enterprise modult vásárolni

    Predor Enterprise alrendszerek jelentik az ideális megoldást, ha egy telephelyen, irodaházban több különböző cég üzemel. (pl: egy telephelyen van 3 cég, akkor 3db almodul vásárolható)
    Ilyenkor rendszereiket egy közös adatbázisban szükséges kezelni, de elvárás, hogy az egyes rendszerek kezelői ne lássanak rá a többi cég adataira.
    Az alrendszerek igény szerint, külön-külön bővíthetőek a kívánt licencekkel .
    Egy alrendszeren belül az általános szabályok szerint lehet a bővítéseket elvégezni.

Predor munkaidő nyilvántartáshoz webes felület licenc 20 főig
Predor munkaidő nyilvántartáshoz webes felület licenc 20 főig
175 600 Ft + Áfa
azon : 2381
  • Predor webes felület mobiltelefonról, laptopról, tabletről egyaránt elérhető bárhonnan, bármikor.
    A munkavállalók és vezetők számára egyaránt leegyszerűsíti a műszak beosztást, szabadságkezelést, külső munkavégzés elszámolását.
    A munkavállalók megtekinthetik saját munkaidő adataikat, egyenlegüket, igényelhetnek szabadságot, telephelyen kívüli munkavégzést jegyezhetnek be bárhonnan, akár mobilról is (ha szükséges, helyadatokkal).

    Munkavállalóknak:
    - A munkavállalók megtekinthetik saját munkaidő adataikat, egyenlegüket
    - Igényelhetnek szabadságot
    - Telephelyen kívüli munkavégzést jegyezhetnek be bárhonnan, akár mobilról is (ha szükséges, helyadatokkal)
    - Műszak változtatás kérést adhatnak le

    Vezetőknek:
    - Megtekinthetik a munkavállalók részletes munkaidő adatait, de csak saját beosztottaik adatait láthatják
    - Egy mozdulattal elbírálhatják a beosztottaik szabadságigényeit, távoli munka bejegyzéseiket, műszak változás kéréseiket stb.
    - Szabadságot adhatnak ki, módosításokat hajthatnak végre, ha szükséges
    - Mobiltelefonról is könnyedén átsorolhatják a beosztottakat más műszakba

    A webes felület licenc a Predor Enterprise verziójában érhető el. A licenc létszáma meg kell, hogy egyezzen az alaprendszer felhasználószámával
Predor munkaidő nyilvántartáshoz webes felület licencbővítés +10 fő
Predor munkaidő nyilvántartáshoz webes felület licencbővítés +10 fő
42 400 Ft + Áfa
azon : 2382
  • Predor munkaidő nyilvántartáshoz webes felület licencbővítés +10 fő

    Predor webes felület mobiltelefonról, laptopról, tabletről egyaránt elérhető bárhonnan, bármikor.
    A munkavállalók és vezetők számára egyaránt leegyszerűsíti a műszak beosztást, szabadságkezelést, külső munkavégzés elszámolását.
    A munkavállalók megtekinthetik saját munkaidő adataikat, egyenlegüket, igényelhetnek szabadságot, telephelyen kívüli munkavégzést jegyezhetnek be bárhonnan, akár mobilról is (ha szükséges, helyadatokkal).

    Munkavállalóknak:
    - A munkavállalók megtekinthetik saját munkaidő adataikat, egyenlegüket
    - Igényelhetnek szabadságot
    - Telephelyen kívüli munkavégzést jegyezhetnek be bárhonnan, akár mobilról is (ha szükséges, helyadatokkal)
    - Műszak változtatás kérést adhatnak le

    Vezetőknek:
    - Megtekinthetik a munkavállalók részletes munkaidő adatait, de csak saját beosztottaik adatait láthatják
    - Egy mozdulattal elbírálhatják a beosztottaik szabadságigényeit, távoli munka bejegyzéseiket, műszak változás kéréseiket stb.
    - Szabadságot adhatnak ki, módosításokat hajthatnak végre, ha szükséges
    - Mobiltelefonról is könnyedén átsorolhatják a beosztottakat más műszakba

    A webes felület licenc a Predor Enterprise verziójában érhető el. A licenc létszáma meg kell, hogy egyezzen az alaprendszer felhasználószámával
Predor munkaidő nyilvántartáshoz webes felület licencbővítés +100 fő
Predor munkaidő nyilvántartáshoz webes felület licencbővítés +100 fő
297 000 Ft + Áfa
azon : 2383
  • Predor munkaidő nyilvántartáshoz webes felület licencbővítés +100 fő

    Predor webes felület mobiltelefonról, laptopról, tabletről egyaránt elérhető bárhonnan, bármikor.
    A munkavállalók és vezetők számára egyaránt leegyszerűsíti a műszak beosztást, szabadságkezelést, külső munkavégzés elszámolását.
    A munkavállalók megtekinthetik saját munkaidő adataikat, egyenlegüket, igényelhetnek szabadságot, telephelyen kívüli munkavégzést jegyezhetnek be bárhonnan, akár mobilról is (ha szükséges, helyadatokkal).

    Munkavállalóknak:
    - A munkavállalók megtekinthetik saját munkaidő adataikat, egyenlegüket
    - Igényelhetnek szabadságot
    - Telephelyen kívüli munkavégzést jegyezhetnek be bárhonnan, akár mobilról is (ha szükséges, helyadatokkal)
    - Műszak változtatás kérést adhatnak le

    Vezetőknek:
    - Megtekinthetik a munkavállalók részletes munkaidő adatait, de csak saját beosztottaik adatait láthatják
    - Egy mozdulattal elbírálhatják a beosztottaik szabadságigényeit, távoli munka bejegyzéseiket, műszak változás kéréseiket stb.
    - Szabadságot adhatnak ki, módosításokat hajthatnak végre, ha szükséges
    - Mobiltelefonról is könnyedén átsorolhatják a beosztottakat más műszakba

    A webes felület licenc a Predor Enterprise verziójában érhető el. A licenc létszáma meg kell, hogy egyezzen az alaprendszer felhasználószámával
Predor parkoló menedzsment modul, 20 jármű
Predor parkoló menedzsment modul, 20 jármű
275 300 Ft + Áfa
azon : 2385
  • A Parkolómenedzsment menüpontban kezelhetjük a járműveinket és a rendszámfelismerőket.
    Predor Enterprise alaplicenc szükséges

    A járművek járműcsoportokba sorolhatók, így egyszerűen tudjuk korlátozni a jogosultságaikat és a használók körét
    . Új járműcsoport létrehozása esetén megadhatjuk, hogy mely, már korábban felvett járművek tartoznak ebbe a csoportba és, hogy melyik felhasználók/jogosítási csoportok használhatják a csoporthoz tartozó járműveket.

    A járműcsoportoknak és a csoportba nem sorolt járműveknek is meg kell adnunk a jogosultságait, hogy melyik átjárón milyen időprofillal léphetnek be.

    belépés módjai :
    - Csak rendszám
    - Felhasználó VAGY rendszám
    - Felhasználó ÉS rendszám

    TechsonLPR vagy Hikvision típusú rendszámfelismerő rendszerekkel kompatibilis

Predor parkoló bővítő modul, +10 jármű
Predor parkoló bővítő modul, +10 jármű
39 990 Ft + Áfa
azon : 2386
  • Predor parkoló bővítő modul, +10 jármű

    A Parkolómenedzsment menüpontban kezelhetjük a járműveinket és a rendszámfelismerőket.
    Predor Enterprise alaplicenc szükséges

    A járművek járműcsoportokba sorolhatók, így egyszerűen tudjuk korlátozni a jogosultságaikat és a használók körét
    . Új járműcsoport létrehozása esetén megadhatjuk, hogy mely, már korábban felvett járművek tartoznak ebbe a csoportba és, hogy melyik felhasználók/jogosítási csoportok használhatják a csoporthoz tartozó járműveket.

    A járműcsoportoknak és a csoportba nem sorolt járműveknek is meg kell adnunk a jogosultságait, hogy melyik átjárón milyen időprofillal léphetnek be.

    belépés módjai :
    - Csak rendszám
    - Felhasználó VAGY rendszám
    - Felhasználó ÉS rendszám

    TechsonLPR vagy Hikvision típusú rendszámfelismerő rendszerekkel kompatibilis

Predor parkoló bővítő modul, +100 jármű
Predor parkoló bővítő modul, +100 jármű
288 290 Ft + Áfa
azon : 2387
  • Predor parkoló bővítő modul, +100 jármű

    A Parkolómenedzsment menüpontban kezelhetjük a járműveinket és a rendszámfelismerőket.
    Predor Enterprise alaplicenc szükséges

    A járművek járműcsoportokba sorolhatók, így egyszerűen tudjuk korlátozni a jogosultságaikat és a használók körét
    . Új járműcsoport létrehozása esetén megadhatjuk, hogy mely, már korábban felvett járművek tartoznak ebbe a csoportba és, hogy melyik felhasználók/jogosítási csoportok használhatják a csoporthoz tartozó járműveket.

    A járműcsoportoknak és a csoportba nem sorolt járműveknek is meg kell adnunk a jogosultságait, hogy melyik átjárón milyen időprofillal léphetnek be.

    belépés módjai :
    - Csak rendszám
    - Felhasználó VAGY rendszám
    - Felhasználó ÉS rendszám

    TechsonLPR vagy Hikvision típusú rendszámfelismerő rendszerekkel kompatibilis

Predor Üvegkapu kommunikációs modul
Predor Üvegkapu kommunikációs modul
572 500 Ft + Áfa
azon : 2380
  • A Predor Enterprise szoftverhez vásárolható Üvegkapu licenc birtokában a rendszerünk a törvényi előírásoknak megfelelő adatszolgáltatást nyújt az Üvegkapu számára.

    Fix költséggel járó modul licenc, mely a felhasználók számától független.

    Az Építőipari Monitoring- és Adatszolgáltató Rendszer, azaz az Üvegkapu célja, hogy valós időben tartsa nyilván az építési munkaterületen foglalkoztatott munkavállalók és vendégek építési munkaterületre való be- és kilépéseinek adatait.
    Az Üvegkapu rendszer a NAV, Az Építésfelügyeleti Hatóság és a Foglalkoztatás-felügyeleti Hatóság számára is információt továbbít arról, hogy egy adott építési területen éppen hányan és kik dolgoznak.
    Az Üvegkapu és az azzal kompatibilis beléptetőrendszer használata KÖTELEZŐ a közbeszerzésekről szóló törvény hatálya alá tartozó valamennyi, legalább 700 000 000 forint becsült értékű építési beruházás kivitelezése során, amennyiben annak közbeszerzési eljárása 2021. december 31-ét követően indult.

    Üvegkapu kompatibilis beléptetőpontok kialakítása
    Helyszíni Felügyeleti Egység (az Üvegkapu technikusa telepíti)
    Predor vezérlőegység és szoftver alkalmazás üvegkapu kommunikációs modullal
    Mechanikai beléptető egység (forgóvilla, forgókapu stb.)

    Predor Enterprise rendszerhez illeszthető.