Szoftver
SOYAL AR-1001 szoftver
SOYAL AR-1001 szoftver
66 000 Ft + Áfa
azon : 519
  • Magyar nyelvű szoftver, SOYAL beléptető rendszerekhez
    alkalmas a dolgozók munkaidejének kimutatására, nyilvántartások vezetésére, valamint a jogszabályoknak megfelelő jelenléti ívek készítésére
    Képes a különböző olvasók és vezérlők adatainak fogadására akár több kommunikációs csatornán is

    Kompatibilis eszközök:
    - AR-321H, AR-327H, AR-331H, AR-721E, AR-721H, AR-723H, AR-725E, AR-725H, AR-727H, AR-757H, AR-821EF (V5 és V9 verziók), AR-829E, AR-837EFS, AR-837ES, AR-881E

    Korlátlan számú felhasználó kezelése
    260 terminál kezelése
    Felhasználóbarát, magyar nyelvű, grafikus kezelőfelület
    Főbb funkciók egyszerűen, ikonsorból elérhetőek
    Részletes, magyar nyelvű súgó a szoftver használatának elsajátításához és kezeléséhez
    Egyszerű, gyors telepítés
    Felhasználói névvel és jelszóval védett programhozzáférés
    Tetszőleges számú, programkezelő felhasználó felvitele, 6 különböző jogosultsági szinttel
    Kezelői tevékenységek (programba való belépések, kilépések, kártya jogosultságok, lényeges beállítások megváltoztatása) naplózása
    Egyidejű soros és Ethernet porton keresztüli kommunikáció
    Terminálok automatikus keresése, felvétele és paramétereinek beolvasása a soros portokon
    Ethernet porton kommunikáló terminálok kézi felvitele
    Terminálok szoftveren keresztül történő konfigurálása
    Egymástól földrajzilag eltérő helyen lévő telephelyek termináljainak kezelése
    Külön kártyakiadó terminál kijelölése a felhasználói kártyák felviteléhez
    Térképek kezelése, melynek segítségével a rendszer topológiája grafikusan is megjeleníthető
    Terminálok zónákhoz rendelése a tűzlista (Ki, hol van lista) készítéséhez
    Felhasználók szervezetekhez, osztályokhoz rendelhetőek
    99 azonos jogosultságokkal rendelkező felhasználói csoport
    Felhasználói csoportok jogosultságainak szerkesztése (terminál, kezelési mód, időkorlát, ismételt belépés, lift)
    11 láncolható időzóna kezelése
    Liftvezérlés, emeletenkénti jogosultság szabályozással
    Egy vagy egyszerre több felhasználó hozzáadása
    Felhasználók fő, személyes adatainak rögzítése (név, beosztás, azonosító, szervezet, osztály, gépjármű és rendszáma, telefonszámok, születési dátum)
    Felhasználóhoz rendelt kártya érvényességének megadása
    Felhasználói belépési PIN kód megadása, változtatása
    Fénykép hozzárendelése a felhasználóhoz
    Elveszett, bevont kártyák kezelése, kártyacsere
    Különböző kártyaletöltési lehetőségek a terminálokra (egy kártya egy terminálra / egy kártya több terminálra / több kártya egy terminálra)
    Kártyák listázása és nyomtatása különböző szempontok alapján
    Ujjlenyomatok kezelése, letöltése, és azonos típusú olvasók közötti másolása
    Kártyák státuszának lekérdezése
    Események valós idejű monitorozása
    Érvényes mozgások és egyéb események (pl. kézi nyitás, érvénytelen kártya, ajtó nyitva maradt, stb.) elkülönített megjelenítése. Az összes terminál vagy kiválasztott terminál eseményeinek megfigyelése. Terminálok aktuális állapotának megjelenítése. Riasztás érvénytelen kártya felmutatásakor, nem azonosítható ujjlenyomat és érvénytelen kód használatakor, időzónán kívüli és terminálhoz nem engedélyezett kártyahasználatkor, továbbá kézi ajtónyitás és ajtó nyitva maradt események esetén
    Riasztások kiemelt megjelenítése, nyugtázási lehetőséggel
    Nem ellenőrzött és nyugtázott riasztási események megkülönböztetése
    Beléptetési események listázása, nyomtatása
    Szűrési lehetőség dátumra, felhasználóra, terminálra, szervezetre, osztályra
    Események sorrendisége idő, terminál vagy felhasználók szerinti sorrendben
    Adatok archiválása megőrzés vagy későbbi feldolgozás céljából
    Már archivált adatokból lista készítése, nyomtatása
    Fejlett munkaidő nyilvántartás funkció
    Komplex munkaidő analízis és kimutatás készítése
    Beállítható munkaidő, peremidő, törzsidő és levonható ebédidő
    Ünnepnapok kezelése és munkanap áthelyezési lehetőség
    Automatikus hibajavítási és manuális korrekciós lehetőség
    Jogszabályoknak megfelelő jelenléti ív készítése és nyomtatása
    Normál, rugalmas, kötetlen, időbéres, műszakos és egyedi munkarendek kezelése
    Éves összesítés készítése
    Kimutatások mentése és visszatöltése
    Lehetőség egyedi igények alapján további funkciókkal történő bővítésre

    Ajánlott hardverkonfiguráció:
    1.3 GHz processzor, 2 GB RAM, 100 GB HDD, VGA (1280x1024), USB port, nyomtató, szünetmentes tápegység
    Támogatott operációs rendszerek: Microsoft Windows 2000, XP, Vista, Windows7, Windows8
SOYAL AR-1001 szoftver Update AR-701-ről
SOYAL AR-1001 szoftver Update AR-701-ről
39 000 Ft + Áfa
azon : 520
  • Ezzel a frissítéssel a már megvásárolt SOYAL AR-701 szoftverekről át lehet térni a SOYAL AR-1001 szoftverre
    Lehetőség van az AR-701 szoftverből a felhasználónevek, kártyaszámok, kártyakódok átolvasására
SOYAL AR-1011 Kliens szoftver
SOYAL AR-1011 Kliens szoftver
39 000 Ft + Áfa
azon : 521
  • A SOYAL AR-1001 szoftver által tárolt adatokból számos különböző lekérdezés és naplók készíthetők

    Felhasználóbarát, magyar nyelvű, grafikus kezelőfelület
    Főbb funkciók egyszerűen, ikonsorból elérhetőek
    Részletes, magyar nyelvű súgó a szoftver használatának elsajátításához és kezeléséhez
    Egyszerű, gyors telepítés
    Felhasználói névvel és jelszóval védett programhozzáférés
    Tetszőleges számú, programkezelő felhasználó felvitele, 6 különböző jogosultsági szinttel
    Kezelői tevékenységek (programba való belépések, kilépések) naplózása
    Kártyák listázása és nyomtatása különböző szempontok alapján
    Események valós idejű monitorozása
    Érvényes mozgások és egyéb események (pl. kézi nyitás, érvénytelen kártya, ajtó nyitva maradt, stb.) elkülönített megjelenítése
    Az összes terminál vagy kiválasztott terminál eseményeinek megfigyelése
    Terminálok aktuális állapotának megjelenítése
    Riasztás érvénytelen kártya felmutatásakor, nem azonosítható ujjlenyomat és érvénytelen kód használatakor, időzónán kívüli és terminálhoz nem engedélyezett kártyahasználatkor, továbbá kézi ajtónyitás és ajtó nyitva maradt események esetén
    Riasztások kiemelt megjelenítése, nyugtázási lehetőséggel
    Nem ellenőrzött és nyugtázott riasztási események megkülönböztetése
    Beléptetési események listázása, nyomtatása
    Szűrési lehetőség dátumra, felhasználóra, terminálra, szervezetre, osztályra
    Események sorrendisége idő, terminál vagy felhasználók szerinti sorrendben
    Adatok archiválása megőrzés vagy későbbi feldolgozás céljából
    Már archivált adatokból lista készítése, nyomtatása
    Fejlett munkaidő nyilvántartás funkció
    Komplex munkaidő analízis és kimutatás készítése
    Beállítható munkaidő, peremidő, törzsidő és levonható ebédidő
    Ünnepnapok kezelése és munkanap áthelyezési lehetőség
    Automatikus hibajavítási és manuális korrekciós lehetőség
    Jogszabályoknak megfelelő jelenléti ív készítése és nyomtatása
    Normál, rugalmas, kötetlen, időbéres, műszakos és egyedi munkarendek kezelése
    Éves összesítés készítése
    Kimutatások mentése és visszatöltése
    Lehetőség egyedi igények alapján további funkciókkal történő bővítésre

    Ajánlott hardverkonfiguráció: - 1.3 GHz processzor, 2 GB RAM, 100 GB HDD, VGA (1280x1024), USB port, nyomtató, szünetmentes tápegység

    Támogatott operációs rendszerek: Microsoft Windows 2000, XP, Vista, Windows7, Windows8
SOYAL AR-701 szoftvercsomag
SOYAL AR-701 szoftvercsomag
35 000 Ft + Áfa
azon : 293
  • SOYAL szerver és kliens program Soyal típusú vezérlők, eszközök üzemeltetéséhez.
    A Szerver szoftver a rendszerek működéséhez szükséges beállításokra szolgál:
    Magyarnyelvű, grafikus kezelőfelület. Részletes magyarnyelvű telepítési és kezelési leírás.
    Kommunikáció soros porton, TCP/IP hálózaton, modemen vagy szerveren keresztül.
    Számítógéphálózaton keresztüli felügyelet és adatfeldolgozás beállítása.
    Egyszerre max. 255 db hálózati vezérlő kezelése
    Többajtós hálózati vezérlők, ujjlenyomatolvasók és liftvezérlők kezelése, konfigurálása.
    Jelszavas szoftvervédelem 120 regisztrálható felhasználóval és 64 hozzáférési szinttel
    Jelszavak, hozzáférési szintek és hozzáférési opciók beállítása az egyes funkciókhoz
    Eseménynaplózás
    Adattovábbítás a Kliens szoftver felé
    Ütemezett élesítési időzóna és ajtónyitási időzóna funkciók engedélyezése
    Ajtónyitó relé nyitási idők és riasztó relé nyitási idők, késleltetési idők beállítása....

    A Kliens szoftver adatfeldolgozásra és felhasználói konfigurálásra szolgál:
    Magyarnyelvű, grafikus kezelőfelület. Részletes magyarnyelvű telepítési és kezelési leírás.
    Felhasználók felvitele a rendszerbe jogosultságok, valamint adminisztratív adatok megadásával.
    Arcképek hozzárendelése a felhasználókhoz.
    A Szerver program által letöltött eseménynaplók és rendszerüzenetek valós idejű (online) megjelenítése
    ajtócsoport , időzóna létrehozása. Egyedi név hozzárendelése minden ajtóhoz, hálózati vezérlőhöz, kimenethez, bemenethez.
    Liftvezérlési jogosultságok szerkesztése (emeletek engedélyezése a felhasználók számára.Munkaidőnyilvántartás
    50 különböző munkaidő, esemény meghatározása (munkaidő, ebédszünet, engedélyezett túlóra...).
    Vendégfelhasználók kezelése (távozás után a hozzáférési jogosultság törlődik).
    Napi jelenléti listák létrehozása késés, korai távozás, munkaidő, túlóra, illetve hiányzás esetén
    Távollét okának megjelenítése a napi jelenléti listákban
    Többnapos jelenléti riportok készítése felhasználónként
    Többnapos összesítő riport az összes felhasználó kiértékelésével
    Lista készítése a felhasználók összes hozzáférésének időpontjával
    Naplók és riportok nyomtatása
    Biztonsági mentés készítése az összes adatbázisról, valamint helyreállításuk a biztonsági mentés alapján.
    Adatbázisok, riportok exportálása szöveges fájlba, külső programokkal történő további feldolgozásokhoz
    Hozzáférések valós idejű (online) exportálása szöveges fájlba a hozzáférésekhez tartozó minden adattal
    Ajtók, ajtórelék, elektromos zárak közvetlen vezérlése a szoftverből.
    Jelszavas védelem 100 felhasználónak, 64 hozzáférési szinttel a funkciók elérésének korlátozásához.
Predor Lite alapszoftver, 20 főig, beléptető alap modul
Predor Lite alapszoftver, 20 főig, beléptető alap modul
0 Ft + Áfa
azon : 1342
  • egy vagy több Predor Sentinel D4 - Négyajtós vezérlőegységgel működik
    LITE verzió esetén az adatbázis típusa: SQLite
    Egy kliens,
    max. 20 fős alap beléptető funkciók,
    Modulos bővíthetőség és licenszek : további létszám 10-es vagy 100-as lépcsőben , kamerás modullal(kamera szám függő), munkaidő modullal , vendég kezelési modullal , APB modullal, Táskaellenőrzés modullal, Mesterzár és többkártyás nyitás modullal

    MONITOROZÁS :
    A Monitorozás ablak a rendszer valós idejű megfigyelésére szolgál, az események időrendi sorrendben frissülve kerülnek a listába.
    Ez egy univerzális ablak, melyben meg tekinthetők az események mellett a felhasználók fényképei, az átjárók aktuális állapota.
    Megfelelő licensz birtokában a riasztások hatására az érintett kamerák élő képei automatikusan megjelennek , őrjárat információk stb.
    Új monitor profilok létrehozásával saját igényeinkre szabhatjuk valós idejű eseménylistát. Megválaszthatjuk számunkra érdekes esemény típusokat, megfigyelni kívánt területeket és riasztások megjelenítési módját is.
    Ajtók :
    Az ajtók aktuális állapotáról grafikus visszajelzést is kapunk. Jobb egérgomb megnyomásával gyorsműveleteket hajthat végre az egyes ajtókon.
    Kezdeményezhet távoli nyitást, megtekintheti az ajtó adatlapját ajtót figyelő kamera élőképét.
    Riasztások megjelenítése és kezelése : A riasztások az eseménylistában piros színnel kiemelve jelennek meg, valamint a fejléc jobb oldalán legördülő menüben is megtekinthetők az aktuális riasztások .
    Ajtók és térképek menüpontban térképek és alaprajzok tölthetők fel a megfigyelt területről.
    Ajtólista :
    Az első fülön a rendszer átjárói láthatók valós idejű állapot visszajelzéssel. Az egyes átjárók ikonjaira kattintva a képernyő jobb oldalán megjelennek az átjáró legfontosabb paraméterei és az ajtó időprofiljának előnézete.
    Térképek :
    Tetszőleges számú térkép fül hozható létre, melyekre a rendszer alaprajzai tölthetők fel.
    ESEMÉNYLISTA :
    Az eseménylista ablakban tetszés szerint rendezhetők, szűrhetők az események. A beállított szűrési feltételek et menthetjük.
    Gyorsszűrők alkalmazásával egy kattintással áttekinthetők a fontos történések.
    TARTÓZKODÁSI HELY :
    A Tartózkodási hely menüben információt kaphatunk az egyes személyek vagy csoportok tartózkodási helyéről, illetve figyelemmel kísérhetjük az egyes zónákban tartózkodók listáját.
    KÁRTYÁK KIADÁSA :
    Csak állandó azonosítóval rendelkező személyeknek adhatunk ideiglenes kártyát. (otthon felejtett kártya esetén)
    Vendégek :
    A vendégek egyéni jogosultsággal nem rendelkeznek. A vendég beállítások menüben először létre kell hozni vendég típust, és meg kell határozni, hogy a kártya kiadásának pillanatától meddig aktív, valamint, hogy milyen jogosultság szerint közlekedhet.
    Kiadhatunk vendégkártyákat névtelenül is.

    A következő platformokat támogatja:
    Microsoft Windows 7, 8.1, 10 (32 vagy 64 bit)
    Ubuntu 1 6.04 LTS 64 bit
Predor Lite alaplicensz-bővítés +10 fő
Predor Lite alaplicensz-bővítés +10 fő
38 450 Ft + Áfa
azon : 1343
  • Predor Lite alaplicensz-bővítés +10 fő
Predor Lite alaplicensz-bővítés +100 fő
Predor Lite alaplicensz-bővítés +100 fő
258 500 Ft + Áfa
azon : 1344
  • Predor Lite alaplicensz-bővítés +100 fő
Predor Lite alaplicensz-bővítés +500 fő
Predor Lite alaplicensz-bővítés +500 fő
992 000 Ft + Áfa
azon : 1345
  • Predor Lite alaplicensz-bővítés +500 fő
Predor munkaidő-nyilvántartó licensz 20 felhasználóig
Predor munkaidő-nyilvántartó licensz 20 felhasználóig
202 700 Ft + Áfa
azon : 1346
  • Predor munkaidő-nyilvántartó licensz (20 felhasználóig) - Lite és Enterprise alapszoftverrel egyaránt használható.

    Vállalati naptár
    A vállalati naptár felületen megadhatjuk, hogy mely napok számítanak munkanapnak illetve pihenőnapnak. Beállíthatjuk a nemzeti ünnepeket, és egyéb munkaszüneti napokat hozhatunk létre.
    A hét első napja: a naptár nézet megjelenítését változtathatjuk. A beállított nap lesz a naptár első oszlopa.
    A munkanapokat jelölőnégyzetekkel állíthatjuk. A munkaszüneti napok szürke háttérrel, a munkanapok fehér háttérrel jelennek meg a naptárban.
    Az egyes cellákat kijelölve, majd jobb egérgombbal kattintva napcserét is kezdeményezhetünk, azaz például egy szombati napot hétfővé nyilváníthatunk, így hétfői munkarendet fog elvárni a rendszer. Ugyanezzel a módszerrel ünnepnappá is változtathatjuk a kijelölt napot.
    Ezek a speciális napok a naptár melletti táblázatban jelennek meg.
    Naptípusok kezelése gomb: speciális napokat hozhatunk létre, melyekre eltérő munkaidő szabályokat definiálhatunk és eltérő ikonnal jelölhetjük ezeket a naptárban.
    Például munkaszüneti nap, rövidített nap (péntek), stb
    Ismétlődő ünnepnapok kezelése gomb: van lehetőség ismétlődő speciális napok megadására is. Például évente ismétlődő nemzeti ünnepet. Létrehozáskor meg kell adni a naptípust, melyek megfelelően fognak kiértékelődni a beléptetési szabályok.

    Dolgozói naptár
    Követi a vállalati naptárt, de szabadság és pihenő nap vehető fel. Egy dolgozónál felvett szabadság átmásolható más dolgozókhoz is.
    több féle munkaidő profil (rugalmas, több műszakos, periodikus ...) , dolgozónál ez váltható
    rugalmas munkaidőnél beállítható meghatározott időnkénti zárás, ilyenkor az egyenleg nullázódik
    99 féle munka kód, egy ajtóhoz egy munka kód típus vehető fel (pl. ebéd szünet, cigi szünet)
    munkaidő sértéshez (pl. késés) tolerancia idő állítható be
    munkaidő kerekítés ( 1, 5, 10,... perc) állítható be a munkaidő kezdésre és a befejezésre is
    szünetekre beállítható , hogy levonja-e a munkaidőből, fix időt vonjon naponta, vagy adott időkeret túllépése esetén munkaidő sértésnek vegye-e
    túlmunkára plusz % érték állítható be,
    kijelölhető, hogy a hétvégét automatikusan túlmunkának vegye-e
    Riportok
    Előre meghatározott munkaidő szabályok szerint elemzi a program a dolgozói munkaidőket, kívánt dolgozókról áttekintő listát készít, amibe bele kattintva megjeleníti egy adott dolgozó ledolgozott munkaidejét
    munkaidő sávon különböző színekkel látszik a normál munka, a túlmunka, az esetleges munkaidő sértés
    személyekre külön havi riport készíthető

    Az alapszoftver és a munkaidő-nyilvántartó felhasználói számának egyezni kell
    A felhasználószám utólag is bővíthető.
    A kiadott licensz egy telepítési helyre érvényes
Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +10 fő
Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +10 fő
47 300 Ft + Áfa
azon : 1347
  • Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +10 fő
    Az alapszoftver és a munkaidő-nyilvántartó felhasználói számának egyezni kell
Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +100 fő
Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +100 fő
339 000 Ft + Áfa
azon : 1348
  • Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +100 fő
    Az alapszoftver és a munkaidő-nyilvántartó felhasználói számának egyezni kell
Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +500 fő
Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +500 fő
1 397 500 Ft + Áfa
azon : 1349
  • Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +500 fő
    Az alapszoftver és a munkaidő-nyilvántartó felhasználói számának egyezni kell
Predor Bérszámfejtő integráció
Predor Bérszámfejtő integráció
519 400 Ft + Áfa
azon : 2136
  • Egyedi integrációhoz szükséges modul

    Az egyedi integráció megvalósulásához nem elegendő csupán a licensz megvásárlása, a végleges beállításhoz a Predor fejlesztői közreműködése szükséges!
    A fejlesztői beállítást a licensz ára tartalmazza.



Predor vendégkezelés modul
Predor vendégkezelés modul
141 700 Ft + Áfa
azon : 1554
  • Vendégkezelés modul birtokában egyidejűleg akár 2000 vendég tartózkodhat a területen.
    Előre meghatározhatja a vendégtípusokat, melyekhez különböző jogosultsági szinteket és érvényességi időket állíthat be.
    A kártyák kiadása egyszerű, néhány másodpercet vesz igénybe.
Predor táskaellenőrzés modul, véletlenszerű ellenőrzés
Predor táskaellenőrzés modul, véletlenszerű ellenőrzés
141 700 Ft + Áfa
azon : 1559
  • Predor táskaellenőrzés modul
    A rendszer tetszőleges olvasóin állítható gyakorisággal ellenőrizhetjük az áthaladókat.
    Az ellenőrzés célja lehet például mérleg, elektronikai gyárakban ESD mérés, táskaellenőrzés, alkoholszonda stb.
    Kivételek is megadhatók, a gyakoriság csoportonként állítható.
Predor katasztrófavédelem modul
Predor katasztrófavédelem modul
139 900 Ft + Áfa
azon : 1552
  • A katasztrófavédelmi tervek segítségével különböző intézkedési szabályokat hozhat létre egy esetleges vészhelyzetre.
    Beállíthatja, hogy bizonyos ajtók automatikusan nyíljanak, hogy a menekülési útvonal szabadon járható legyen.
    Lezárhat védett területeket, hogy megakadályozza pl. egy behatoló továbbjutását az épületben.
    A tervek végrehajtását többféleképpen aktiválhatja, akár kártyával is.
Predor haladó adatkezelés modul
Predor haladó adatkezelés modul
139 900 Ft + Áfa
azon : 1553
  • A cégek számára segítséget nyújt ez a menüpont a GDPR szabályok betartásához.
    A törlendő adatok körét, és az azokra vonatkozó határidőket szabályokban konfigurálhatjuk, melyek Enterprise változatban automatizáltan is futtathatók, így a rendszer akár beavatkozás nélkül is elvégzi az adatkezelés teendőit.
    Az adatok archiválhatók is, ráadásul igény szerint E-mail értesítést is küld a rendszer.
Predor munkaidő nyilvántartáshoz webes felület (Enterprise rendszerhez)
Predor munkaidő nyilvántartáshoz webes felület (Enterprise rendszerhez)
139 000 Ft + Áfa
azon : 1589
  • Predor munkaidő nyilvántartáshoz webes felület
    A dolgozói webes felületen a munkavállalók megtekinthetik saját munkaidő adataikat, bejegyezhetnek külső munkát és igényelhetnek szabadságot is.
    A vezetői webes felületen bizonyos részleg(ek) felelőse megtekintheti saját beosztottainak munkaidő adatait, elbírálhatja a bejegyzett tevékenységeket és szabadságokat, műszakba sorolhatja beosztottait.
    A webes felület használatához szükséges Predor munkaidő-nyilvántartó modul, illetve Enterprise alaprendszer.
Predor Enterprise rendezvény beléptetés modul, 20fő, bérlet kezelés
Predor Enterprise rendezvény beléptetés modul, 20fő, bérlet kezelés
168 500 Ft + Áfa
azon : 2266
  • Predor Enterprise rendezvény beléptetés modul megvásárlásával lehetőség nyílik a vendégek beléptetésének automatizálására és különböző jegytípusok felvételére.

    A licenc birtokában a Predor rendszer testre szabható vonalkódot (QR kódot) generál, amelyet elküldhet E-mailben vagy automatikusan ki is nyomtatja az előre bekonfigurált nyomtatóval.
    A kód azonnal használható belépésre az előre definiált jogok szerint, azaz egyszeri és időszakos belépésre vagy akár bérletként is.
    Ezen felül kezelhetjük a vendégeket a jól ismert módon, azaz egyidejűleg akár 5000 vendég tartózkodhat a területen.
    Előre meghatározhatja a vendégtípusokat, melyekhez különböző jogosultsági szinteket és érvényességi időket állíthat be.

    Bérlet esetén, az egyes pontokon a belépési alkalmak száma is korlátozható.
    A kártyák kiadása egyszerű, néhány másodpercet vesz igénybe.
    A különböző jegytípusokhoz tartozó vonalkódokat a kliens szoftveren belül, valamit a webes felületről is ki lehet nyomtatni egyszerűen.
    A nyomtatott jegy nyelve lehet magyar, illetve angol. Lehetőség van további adatok megjelenítésére a jegyen, mint például egyedi szöveg, belépésszám, érvényességi idő, sorozatszám és a vendégtípus neve. Ezeknek a sorrendje is tetszőlegesen változtatható.
    A licenc ára a regisztrált vendégek számával arányos. +10, +100, +500 fős létszámbővítő licencek vásárlására van lehetőség.

Predor QR kód visitor management bővítő, +10 fő
Predor QR kód visitor management bővítő, +10 fő
36 200 Ft + Áfa
azon : 2267
  • 10 fős bővítő licenc Predor Enterprise rendezvény beléptetés modulhoz ,

    megvásárlásával lehetőség nyílik a vendégek beléptetésének automatizálására és különböző jegytípusok felvételére.

    A Predor QR kód visitor management licenc birtokában a Predor rendszer testre szabható vonalkódot (QR kódot) generál, amelyet elküldhet E-mailben vagy automatikusan ki is nyomtatja az előre bekonfigurált nyomtatóval.
    A kód azonnal használható belépésre az előre definiált jogok szerint, azaz egyszeri és időszakos belépésre vagy akár bérletként is.
    Ezen felül kezelhetjük a vendégeket a jól ismert módon, azaz egyidejűleg akár 5000 vendég tartózkodhat a területen.
    Előre meghatározhatja a vendégtípusokat, melyekhez különböző jogosultsági szinteket és érvényességi időket állíthat be.

    Bérlet esetén, az egyes pontokon a belépési alkalmak száma is korlátozható.
    A kártyák kiadása egyszerű, néhány másodpercet vesz igénybe.
    A különböző jegytípusokhoz tartozó vonalkódokat a kliens szoftveren belül, valamit a webes felületről is ki lehet nyomtatni egyszerűen.
    A nyomtatott jegy nyelve lehet magyar, illetve angol. Lehetőség van további adatok megjelenítésére a jegyen, mint például egyedi szöveg, belépésszám, érvényességi idő, sorozatszám és a vendégtípus neve. Ezeknek a sorrendje is tetszőlegesen változtatható.
    A licenc ára a regisztrált vendégek számával arányos. +10, +100, +500 fős létszámbővítő licencek vásárlására van lehetőség.
Predor Vendégkezelés és Bérlet modul 20 főig
Predor Vendégkezelés és Bérlet modul 20 főig
157 150 Ft + Áfa
azon : 2268
  • Predor Vendégkezelés és Bérlet modul 20 főig

    Egyidejűleg akár 4000 vendég tartózkodhat a területen. Előre meghatározhatja a vendégtípusokat, melyekhez különböző jogosultsági szinteket és érvényességi időket állíthat be.
    A kártyák kiadása egyszerű, néhány másodpercet vesz igénybe.

    Bérlet esetén az egyes pontokon a belépési alkalmak száma is korlátozható.

Predor Vendégkezelés és Bérlet modul +10 fő
Predor Vendégkezelés és Bérlet modul +10 fő
24 890 Ft + Áfa
azon : 2269
  • Predor Vendégkezelés és Bérlet modul licencbővítő +10 vendég


    Egyidejűleg akár 4000 vendég tartózkodhat a területen. Előre meghatározhatja a vendégtípusokat, melyekhez különböző jogosultsági szinteket és érvényességi időket állíthat be.
    A kártyák kiadása egyszerű, néhány másodpercet vesz igénybe.

    Bérlet esetén az egyes pontokon a belépési alkalmak száma is korlátozható.

Predor Vendégkezelés és Bérlet modul +100 fő
Predor Vendégkezelés és Bérlet modul +100 fő
175 660 Ft + Áfa
azon : 2270
  • Predor Vendégkezelés és Bérlet modul licencbővítő +100 vendég


    Egyidejűleg akár 4000 vendég tartózkodhat a területen. Előre meghatározhatja a vendégtípusokat, melyekhez különböző jogosultsági szinteket és érvényességi időket állíthat be.
    A kártyák kiadása egyszerű, néhány másodpercet vesz igénybe.

    Bérlet esetén az egyes pontokon a belépési alkalmak száma is korlátozható.

Predor kamerakezelés licensz (licensz kameránként)
Predor kamerakezelés licensz (licensz kameránként)
125 200 Ft + Áfa
azon : 1556
  • A felügyeleti modul célja kamerás megfigyelés integrálása a beléptetőrendszerbe.
    Számos IP kamerát és videórögzítőt kapcsolhat hozzá a rendszeréhez, és ezek képeit valós időben megtekintheti.
    Riasztás esetén azonnal, automatikusan megnyílik az ajtóhoz rendelt kamerák élőképe, így a lehető legrövidebb idő alatt dönthet a szükséges intézkedésről.
Predor Enterprise alaplicensz (20 felhasználóig)
Predor Enterprise alaplicensz (20 felhasználóig)
199 600 Ft + Áfa
azon : 1560
  • Enterprise alapszoftver, 20 fő létszámkorláttal. A létszám növelhető 10, 100, 500, 2000, 5000-es létszám licensz megvásárlásával. Különböző modulokkal (Munkaidő, Vendégkezelés...) bővíthetjük a programot.
Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +10 fő
Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +10 fő
49 300 Ft + Áfa
azon : 1561
  • Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +10 fő


Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +100 fő
Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +100 fő
339 900 Ft + Áfa
azon : 1562
  • Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +100 fő


Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +500 fő
Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +500 fő
1 357 840 Ft + Áfa
azon : 1563
  • Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +500 fő