Beléptető rendszer - Szoftver, munkaidő nyilvántartó kategóriában:

SOYAL AR-1011 Kliens szoftver

ID:  521
SOYAL AR-1011 Kliens szoftver

SOYAL AR-1011 Kliens szoftver

39 000 Ft + Áfa
A SOYAL AR-1001 szoftver által tárolt adatokból számos különböző lekérdezés és naplók készíthetők

Felhasználóbarát, magyar nyelvű, grafikus kezelőfelület
Főbb funkciók egyszerűen, ikonsorból elérhetőek
Részletes, magyar nyelvű súgó a szoftver használatának elsajátításához és kezeléséhez
Egyszerű, gyors telepítés
Felhasználói névvel és jelszóval védett programhozzáférés
Tetszőleges számú, programkezelő felhasználó felvitele, 6 különböző jogosultsági szinttel
Kezelői tevékenységek (programba való belépések, kilépések) naplózása
Kártyák listázása és nyomtatása különböző szempontok alapján
Események valós idejű monitorozása
Érvényes mozgások és egyéb események (pl. kézi nyitás, érvénytelen kártya, ajtó nyitva maradt, stb.) elkülönített megjelenítése
Az összes terminál vagy kiválasztott terminál eseményeinek megfigyelése
Terminálok aktuális állapotának megjelenítése
Riasztás érvénytelen kártya felmutatásakor, nem azonosítható ujjlenyomat és érvénytelen kód használatakor, időzónán kívüli és terminálhoz nem engedélyezett kártyahasználatkor, továbbá kézi ajtónyitás és ajtó nyitva maradt események esetén
Riasztások kiemelt megjelenítése, nyugtázási lehetőséggel
Nem ellenőrzött és nyugtázott riasztási események megkülönböztetése
Beléptetési események listázása, nyomtatása
Szűrési lehetőség dátumra, felhasználóra, terminálra, szervezetre, osztályra
Események sorrendisége idő, terminál vagy felhasználók szerinti sorrendben
Adatok archiválása megőrzés vagy későbbi feldolgozás céljából
Már archivált adatokból lista készítése, nyomtatása
Fejlett munkaidő nyilvántartás funkció
Komplex munkaidő analízis és kimutatás készítése
Beállítható munkaidő, peremidő, törzsidő és levonható ebédidő
Ünnepnapok kezelése és munkanap áthelyezési lehetőség
Automatikus hibajavítási és manuális korrekciós lehetőség
Jogszabályoknak megfelelő jelenléti ív készítése és nyomtatása
Normál, rugalmas, kötetlen, időbéres, műszakos és egyedi munkarendek kezelése
Éves összesítés készítése
Kimutatások mentése és visszatöltése
Lehetőség egyedi igények alapján további funkciókkal történő bővítésre

Ajánlott hardverkonfiguráció: - 1.3 GHz processzor, 2 GB RAM, 100 GB HDD, VGA (1280x1024), USB port, nyomtató, szünetmentes tápegység

Támogatott operációs rendszerek: Microsoft Windows 2000, XP, Vista, Windows7, Windows8